Ögonen går nästan i kors på en, julhandeln går som en storm på jobb, mycket pga av vårt toppenbra erbjudande till mobilmedlemmar. 40% rabatt på en valfri vara, fina grejer det!

I butiken märktes det dessutom att folk börjat ta ledigt från jobb, och jag som inte har barn undrar om dagis etc är stängt med? För det är väldigt många som tvingar med sina småttingar i julshoppingen. Så många små som bara skriker och gråter non-stop för att dom är trötta och varma! Jag tycker att man borde försöka skaffa barnvakt om det inte är riktigt, riktigt små barn som ligger i vagn och sover hela tiden. Jag förstår dom skrikiga barnen, hade inte tyckt det var jul själv!

Själv lider man som alla andra av tidsbrist! Puh, jag är glad att jag är ledig på julafton och juldagen i alla fall, sen kör vi ju mellandagsrea! Ska ni ut och fynda?

Va tycks om min huvudkudde? Kan ju nämna att jag var här först!

20111222-183614.jpg