Efter en massa otrevliga drömmar inatt vaknar man upp till en iskall lägenhet. Igår drömde jag fluffiga vackra fantasidrömmar, den här natten blev jag jagad av ett skadeskjutet vildsvin som jag var tvungen att sköra upp halsen på med en moraknuv! Jag lovar, det finns inte en drömtydare i världen som kan få någon reda på vad som pågår i mitt huvud om nätterna!
Efter en sådan obehaglug historia ska man då gå upp i ett hem med golv så kalla att man är förvånad över att man inte halkar på isen! Brrr! Alla elementen var helt kalla och varmvattnet lyste dessutom med sin frånvaro. Otur är ju bara förnamnet! Men ja, man är ju inte helt tappad bakom en vagn, Jag kokade upp en gryta vatten och kunde tvätta plytet i alla fall! Nu får jag springa in på Kicks och köpa torrschampoo bara.

Morronen muntrades i alla fall upp lite av den här söta synen, och min eviga Wordfeudmästare D. Vi har bataljer varje morgon!

20111206-102129.jpg