Jag fyller ju snart år! En vecka är det kvar, sen kan jag inte längre titulera mej 27åring. Fy fan.
Jag brukar ladda rätt mycket inför mina födelsedagar, jag älskar att få presenter! I år ligger jag dock lågt, det blir tårta hos Mamma som fyller år dagen innan mej, och presenterna? Ja dom får kanske vänta tills vi flyttat in i vårt nya hem. Kan ju ha en all-in-one fest då istället, fira mej, flytten, Maken som fyller år i November och hösten i största allmänhet!

Hade jag fått precis vad jag ville i år så har jag haft ögonen på ett par plånböcker från Mulberry. Vill ha kvalitetsplånbok i äkta skinn, en som jag kan ha i 20 år och bara kommer bli vackrare med åren.
Jag reder mej inte utan en bra almanacka, Mulberry råkar ha en sån också, mjukt brunt skinn som aldrig hade fått lämna väskan!

20110927-084234.jpg

20110927-084241.jpg

20110927-084247.jpg

