Åh så skönt att vara hemma ett par dagar! Har varit och valt ut tapeter till vårt nya hem idag – släta vita utan konstigheter fick det bli! Man blir alltid lockad av de galet coola och vackar tapeter som finns, tex Designers Guilds grejor är ju bara så läckra! Kolla bara bilderna nedanför!

Själv är jag dock en ”vit” människa! Det tog mej många år att upptäcka, trodde att jag var ”blå” förr och har bott i varierande nyanser av blått, men när jag målade mitt rum vitt hemma en gång så fann jag en oväntad frid! Sen dess är det vitt som gäller i alla lägen! Mitten av oktober bör allting vara klart, nya tapeter, nymålade lister och golv och dörrar, nya skåpluckor! Jag blir helt pirrig är jag tänker på det, ska bli helt underbart!

Hur har ni det där hemma? Vilka färger, former, mönster attraheras ni av?

