Imorgon drar jag till Blekinge, Olofström närmare bestämt! En ny fin KappAhl ska vi bygga upp där, ska bli jättekul!

Igår hade vi ju möte om nya lägenheten. Jösses amalia, tror där ca två saker där inte var anmärkningar på i slutbesiktningen, fröken Hököga som jag kvickt blev kallad hittade dessutom fler saker som blev underkända till protokollet! Men det känns ju som sagt tryggt att vi får allt nytt och fräscht, så på Lördag ska vi till Colorama för att välja ut tapeter (jag kommer hem över helgen). Låter ju jättespännande att få välja å vraka men jag vill ju bara ha vitt! Får se vad vi kan hitta!

Tänkte tipsa om en tävling jag såg på bloggen Helt Enkelt hos mej, i samarbete med lilla med jättebra inredningsbutiken Fridas Hem! Priset är en valfri By Nord kudde med djurmotiv, så fina! Kunde inte motstå påslakanen jag visat innan, en varg och en dovhjort är på väg hem till mej!

20110907-120425.jpg
Man kan välja mellan får, räv och oxmotiv! Räven var min favorit!

