20110903-203933.jpgIbland njuter man lite extra på grund av sitt lidande! Man liksom vet att man förtjänar sin vila. Idag hjälpte vi nämligen makens ena lillebror att flytta till sin första lägenhet. Att flytta är kul men tungt och stökigt! Jag har legat nerbäddad i soffan i princip hela kvällen med gamla Star Trek filmer i dvdspelaren sen vi kom hem med en högljutt protesterande rygg och en orolig handled. Ibland har man inte vett till att ta det försiktigt, men jag är en sån där otålig människa, går det för sakta för min smak tar jag i mer än vad som är bra för mej, vilket tyvärr straffar sej rätt så omgående många gånger. Just nu är soffan i varje fall mitt himmelrike och maken knådar ömsint min värkande rygg då och då medan William Shatner är ute på nya uppdrag!

20110903-212646.jpg

20110903-212655.jpg

