Den här sköna bönan raggade jag upp på tradera! Har insett att jag nu officiellt är en samlare! Million Dollar Dress är magisk för mej! Åh, jag har hållt mej relativt lugn på Odd Molly fronten ett tag i övrigt, detox kan man väl kalla det, eftersom att jag måste börja lära mej att hålla igen med spenderandet. Vi har haft en bra låg hyra i vår lilla lägenhet och haft möjlighet att shoppa en del, men nu är det alltså slut med det där okynneshandlandet. Även om jag verkligen är överlycklig över att få flytta till större så blir hyran också betydligt större – nästan dubbelt så hög. Alltså, lära sej hålla i slantarna är det som gäller nu! Men, när jag fick syn på denna skönhet på tradera satt jag och bett mej i knogarna tills mannen frågade vad det rörde sej om, och som den underbara ljuvling han är tyckte han att självklart skulle jag slå till på Köp Nu priset! Såpp, nu ska det vara på väg hem till mej hoppas jag!

Säljarens bild

Andra dyrgripar jag är på jakt efter är Magic Dress i Bronze i strl 2 (eller 3 kan tänkas) nedan. Visst är den ljuvlig? Katinka har sammanställt en bra guide för den som är intresserad av Million Dollar Dress förresten! Själv är jag nyfiken på Magic Dress – är det dess fullständiga namn, vilka färger finns den i och i vilka kollektioner?

