Visst är det härligt med sommarvärme men nätter med stillastående luft som är 25 grader varm är ingen hit. Våra fönster öppnas dessutom innåt så icke går det att ha öppet för svalka när det väl började åska och regna. Fröken är nämligen extremt känslig gör ljus och kan inte sova om det är för ljust ute, så öppna fönster är ett stort nej. Dåliga dagar vaknar jag redan vid fyra på morgonen.
Helgen har bjudit på mycket fix i alla fall! Min slöja är äntligen färdigbeställd och betald, talangfulla Dorene på Unveiled Bridal Designs (ni får googla, orkar inte HTML länka i wordpressappen) ska göra en vacker kreation till mej! Har även lyckats boka en visning av ett hotellrum för bröllopsnatten och det är ju i grevens tid! Vissa saker har dragit ut alldeles för långt på tiden!
Logen som också är festlokalen har fått sej en omgång med högtryckstvätten, vilket var förvånansvärt roligt och lika förvånansvärt smutsigt. När jag fortsätter det jobbet nästa helg åker regnstället på!

20110607-082647.jpg
Så här trött är jag efter min svettiga natt! Gäääsp!

