Jag tror gärna att jag är en intelligent, modern kvinna. En intelligent, modern kvinna är INTE vidskeplig. Så antingen har jag fel om att just JAG är en intelligent, modern kvinna, eller så är vidskepligheten egentligen ett uttryck för något annat. För jag vill gärna prata av mej om en sak, men jag vågar inte, för förra gången jag gjorde det gick det åt pipan! Jag är alltså rädd för att jinxa det. Hå, håll till godo då, så kanske det kommer fram om en vecka!

 

En annan sak jag vågar skriva om är i alla fall klockan jag har beställt! Min vän och kollegas alltid lika fashionabla dotter Amela kom in i butiken och hälsade på för ett tag sen och jag blev så tagen av hennes snygga Calvin Klein klocka att jag var tvungen att skaffa en själv! Watch it var jättegulliga och beställde in just den klockan jag vill ha, så den ska jag få hämta nu i veckan som kommer! Wiii!

