En annan är typ uppe med tuppen, tvättar och förbereder inför kvällen och målar om vardagsrumsbord! Grå primer har jag lyckats täcka hela pekfingret med, och smarta jag köpte så klart inget lösningsmedel när jag köpte färg så fingret lär väl få se ut så tills på Måndag.

Ikväll ska jag och den blivande hålla spa! Det en liten vana vi har att göra då och då, vi storstädar hemmet, sticker iväg köpa goda ostar och vindruvor, fixar gottigt vin och så! Just nu ligger de nytvättade badrockarna i tumlaren, så att dom är sådär fluffiga och sköna till spa-kvällen! Vi har köpt en mumsig mangoscrub på Bodyshop och jag har fyllt på mitt förråd med Primaluce produkter, jäklars  va fräsha vi ska bli! Asiktsmask och fotbad, ja rubbet!

 

Tänkte passa på och höra om någon vet någon riktigt bra make-up artist i västskåne? Jag är sjukt kräsen och har hört så mycket dålig tom tjejerna på Make Up Store i Helsingborg att jag verkligen inte vill gå dit!  Kicks vet jag inte, kanske skulle ge dom i Landskrona en chans och be om en provsminkning…?

