>Ni som bloggar i wordpress, hur går det till? Att blogga på blogspot är ju gratis men vad jag förstår måste man ha tillgång till en ftp-server för att använda wordpress, och det kostar ju om man inte har annan/egen tillgång.
Jag vill lösenordsskydda min bröllopsblogg i samband med att vi skickar ut inbjudningarna, pga av att telefon nr och privata e-mail adresser till viktiga personer i bröllopet (tex våra toastmasters) kommer läggas upp på sajten då, liksom kartor och adresser. Det vill jag ju såklart inte göra om jag inte kan skydda bloggen så att främlingar kan få tag på all denna privata information! Tyvärr kan man inte det på blogspot (så himla dumt!) så tyvärr måste jag försöka hitta ett alterativ och wordpress kan man tydligen lösenordsskydda hela sin blogg på. Om ni som har wordpress kan kommentera lite om hur det går till hade jag blivit jättetacksam!

