> Nattens drömsejour innehöll bland annat avslöjandet att Sarah Jessica Parker i själva verket var från Skottland och hade dolt sin dialekt hela tiden. Inte så farligt va?
Men då går vi vidare, för jag är ju trots allt känd för mina mer groteska drömmar.
Rusar runt som en dåre för att klä på mej, vi är redan försenade och utanför i en bil sitter syrran, ett gammalt ex som jag numera tydligen ska gifta mej med istället för R, och R är även i bilen. Tar på mej nya kläder hela tiden bara för att upptäcka att dom byts ut till joggingbyxor och munktröja hela tiden. Efter ett tag ropar syster på mej. Går fram till fönstret i köket (vi befinner oss på pappas gård) och ser syster vaksamt följa efter en äldre asiatisk man som håller ett nyfött svart barn i famnen. Han ser inte ut att vara riktigt riktig i skallen. Syster säger åt honom att gå, han tittar mot mej i fönstret och jag får en sjukt obehaglig föraning och börjar knacka vilt på rutan för att få honom att gå. Men syster går närmre och den konstige mannen vänder sej mot henne. Då exploderar huvudet på bebisen. Blod överallt, och asiatiska mannen är plötsligt en fetlagd utländsk kvinna, täckt av blod och ett galet flin. Bebisen visar sej vara en docka med sprängmedel i, den ligger på marken med ett stort hål i huvudet. Syrran är täckt av svart slem och blod, och jag är rädd för att hon ska bli sjuk, och ringer polisen – vaknar med andan i halsen. Alltså vafan.

