>Jag dök under radarn igen, inte för att jag inte ville skriva utan för att jag hade så mycket annat för mej. Vi höll Städdag och promenerade med händerna i ett fast grepp om varandra och njöt av solen. Och jag, som är en morgonsparv och inte en nattuggla som Den Blivande, som somnar i soffan vid midnatt varje Lördag, satt uppe hela natten i ett filmmarathon med min älskling! Åh vad det var roligt det var! Vi började med seriöst Shutter Island (vi hittade på en egen storyline där ön hette Stutter Isand och man skickade dit stammande personer. Inget oscarmaterial där nä) , följde upp med roliga School of Rock (Är Jack Black en rocker eller vad?) och avslutade med den gamla actionrullen The Substitue (svårt att motstå en stenhård Tom Berenger som mopsar sej mot ett muckande skolgäng som heter Kings of Destruction). Där har vi guld mina vänner – det görs helt enkelt inte lika härlig action med sånt hjärta längre! Halv fem på morgonen kom vi i säng!
Jag tjuvstartade filmkvällen med Despicable Me och med den kommer jag ta ett citat med mej resten av mitt liv för jag har så jäkla enkel humor ibland: It’s so fluffy I’m gonna die!

