>Nej, det gör jag tydligen inte. Vilket faktiskt var en stor besvikelse – det hade varit en enkelt lösning på mitt problem med min eviga huvudvärk. Mina synfel (om jag tvunget skulle ha glasögon behövde jag två olika styrkor) var inte tillräckliga för att jag verkligen skulle behöva skaffa glasögon tyckte optikern.

Jag får undersöka andra möjligheter – ag överansträngde rygg och axlar för en tid sen och har sedan dess rätt rejäl värk (ni som tror att butiksarbete är ett enkelt, lätt och glassigt jobb kan tänka om direkt) och min kära mor när teorin om att det är huvudvärken är relaterad till min spända rygg. Kanske det, kanske det. Det enda jag vet är att när jag styrketränade regelbundet försvann mycket av mina tidigare problem med rygg och axlar. Jag önskar jag kunde känna mej riktigt motiverad att börja träna igen bara. Särskilt med mitt bröllop stundande i sommar borde jag ju sätta fart liksom. Någon som har några bra tips för att komma igång med träningen igen??

