>


Igår fann jag mej på oväntat på halvtaskigt humör och spenderade hela kvällen i soffan framför TVn. Bloggen fick noll intresse.
Idag är det väl lite bättre, har gripits av städryck, plockat ner de sista julgrejorna och plockar runt lite med hemmet. En sak som är väldigt frustrerande när man bor för smått är att man bara flyttar runt saker. Det blir liksom aldrig perfekt undanstädat ens när man verkligen försöker utan det är alltid en stor grupp grejor som inte får plats någonstans och hamnar stående i olika rum. Suck.
Jag har lovat mej själv när jag har städat klart och duschat så ska jag få pröva mina nya likörglas jag köpte igår med den där flaskan Amarula som också fick följa med hem med.
Hoppas på lite gladare och inspirerad bloggning då!

Glasen är formade som att dom snurrar lätt runt den kupade bottnen. Väldigt söta och kul glas.
