>

Idag fyller min lillasyster år! Det firar hon på Gran Canaria, den lilla snärtan! Hon fick lyxigaste födelsedagspresenten någonsin av farsan;

 Yes, äkta! Köpt hos Louis Vuitton i Fillipinerna. Tror aldrig han varit i en sån fin butik förr – han berättade förundrat hur han fick sitta ner i en skön fåtölj, hur han blev erbjuden champagne, whiskey, the, vad som helst att dricka… Hur dom sprang fram med utvalda väskan så att han fick inspektera den, hur dom slog in den och hur fyra perosner skrev på något äkthetsintyg, hur flera certifikat medföljde… Kära nån! Systeryster blev enligt utsago mycket glad, vilket jag nog kan tänka mej! Hon är något utav en märkesbög… *visslar oskyldigt*
Liiite avundsjuk blev jag, men så får jag istället hjälp till bröllopet och det tackar jag mycket hellre för! Fast det är klart, om/när syrran gifter sej är det ju inte mer än rätt att jag får MIN väska då va? ;P En Mulberry Alexa tror jag bestämt! 😛

Ni kan läsa syrrans blogg här – bör varna för att hon är väldigt, hm, frispråkig och säkert väldigt provocerande för det flesta… Men min kära syster är hon icke desto mindre.

