>Åh jag har alltid storslagna planer för allt jag ska hinna med om veckorna! Det slutar dock alltid med att jag utschasad ligger i soffan och njuter av att bara vara.  Speciellt idag efter att ha haft huvudvärk hela dagen, fy vad tråkigt det är!

Den här veckan är det rätt lugnt på jobbet och jag har tid att fixa med lite sånna saker som det aldrig riktigt verkar finnas tid till annars, som att byta ljuskällor i alla våra spotlights! Ska även ägna mej lite åt att hjälpa till på barnavdelningen! Idag byte jag på en del dockor, vilket brukar vara kul men är rätt svårt just nu för det är så utsorterat bland storlekarna att det är svårt att få ihop hela outfits till dockorna. Ska försöka ta lite bilder imårron om jag kommer ihåg.
Hemma är det tänkt att jag kanske ska ta tag i att städa garderoben lite, men det får vi väl se hur det blir med det! Tvättid har man också, rent, rent, rent ska det bli!
Ett par turer ut till stallet kommer det också att bli. Dom har det kallt nu, hästarna, och äter mycket mycket hö. Det är så härligt att höra dom tugga! Man blir helt sugen på att ta en hötapp själv och börja mala!

Snön smälte bort här i helgen, helt plötsligt var det 5 plusgrader ute! Men till helgen som kommer har dom lovat snö igen, bäst att dom håller det… Älskar ju snön…
