>Ja, nu är det tänkt att jag ska komma ifatt lite!


Dag 9 – Min Tro
Här börjar vi, med det som också var det som orsakade mej mest huvudbry. Jag hann skriva flera inlägg som bara fick mej att rynka på pannan när jag läste igenom dom. Bad min sambo om hjälp och han fick mej att inse att det ärinte möjligt för mej att beskriva min tro, för först måste jag definera inför mej själv vad jag menar med tro. Jag följe ringet självklart mönster, jag är inte grundmurat cementerad i mina åsikter, jag flyter mellan båda sidorna i en diskussion för jag kan helt enkelt inte tvärsäkert säga att JAG har rätt och DU har fel. Så jag lämnar den för en tid, och återkommer när jag har bildat mej en bättre uppfattning om vad Min Tro är!

Dag 10 – Det här hade jag på mej idag
Tyvärr inget foto, men det var inget upphetsande. Därför blir det en I WISH outfit istället:

Dag 11 – Mina Syskon
Ett syskon har jag att hålla till godo med! En lillasyster som är tre år och tre månader yngre än mej. En vildpanna, ung kvinna som tar för sej med råge. Hon provocerar de flesta med sin raka attityd, men har ett stort och varmt hjärta under sin hårda yta. Hon jobbar som personlig assistent till fysiskt och mentalt handikappade, ett hedervärt yrke tycker jag!

I många år var hon ett fruktansvärt gli, oj vad vi har bråkat och tjafsat. Kanske för att vi har lätt att fatta humör båda två, men de sista åren har vi funnit varandra, och vårt systraskap börjar bli till ett väldigt fint och ärligt band fullt av kärlek. Och massa ful humor hehe!

