>

Så här kan jag ha sett ut i ett obevakat ögonblick i Torsdags!

Usch vad jag ligger efter med bloggen! Hoppas komma fatt i helgen! Det började i Onsdags med Julfest hemma hos min vackra chef, i hennes fantastiska hem; en skånelänga under renovering. Jag vet inte vad jag tänkte på, men jag glömde fullständigt bort att ta bilder, hade gärna viljat visa upp henne superfina sovrum och den väldigt coola lampan hon hade där – lite disco möter medeltid! Om jag ber riktigt fint kanske hon kan tänka sej att efterskänka lite egna bilder!
 Julfesten med kollegorna blev till en sen natt, och jag övernattade i ett annex som vanligtvis inebos av en av Chefes makes söner, tack och lov! Jag hade en lång väg hem!
Gemensam färd till jobbet blev det på Torsdagen. Tyvärr var vi båda rätt trötta, om än på gott humör, men det gick bra ändå, det var lugnt i butiken. Väl hemma var jag dock övertrött och kunde inte sova trots att jag sovit sammanlagt en timme under det senaste dygnet. När jag väl krachlandade gjorde jag det rejält och sov som en stock hela natten. Underbart! På Fredagen lyckades jag dock bli magsjuk och fick åka från jobb tidigt! En resa som tog nästan två timmar på grund av förseningar i tågtrafiken! Ska säga att som magsjuk sitta och inte veta när, var, hur du ska komma hem till den hett efterlängtade toaletten är höjden av plågeri!
Sådär, min ursäkt för att jag inte ens snuddat vid bloggen på tre dagar! Tre fullmatade dagar med varierande hälsa alltså!

