>Skulle skriva att jag sitter och myser vid datorn men det är snarare sitter och FRYSER vid datorn, alltså ska jag alldeles strax sätta igång med att städa eftersom sambons familj kommer med tårta för att fira hans födelsedag tidigare i veckan. Städning gör en alltid varm!
Har tittat in på Provrummet och föll för den här blusen, men det blir lite tajt denna månaden eftersom jag till min lycka fått fatt på en Million Dollar Dress i strl 3 äntligen! För att fininansiera tänkte jag sälja lite gammalt, till och börja med tänkta jag göra mej av med mina 327:or som jag inte använt på minst ett halvår. Dom är rätt nya, den ljusa från vår 2009 och den blå från höst 2009 el vår 2010, kommer inte exakt ihåg. Båda är köpta från Olofsson i Landskrona men tyvärr är jag rätt hopplös på att hålla koll på mina tags så några sånna har jag nog inte (eller har men någonstans utspridda i mitt hem…).

Ny pris för #327 Light Cotton Embroidered brukar vara 899:-
Den blå är endast använd två gånger, (inte tvättad endast vädrad) och därför vill jag ha lite mer för den – 700:- Size 2
Den ljusa är lite mer flitigt använd (märks mest i armhålorna där det är lite noppigt) och har tvättats en gång men är i fint skick 500:- Size 2
Den är mer gulaktig än på bilden! Kan fixa ‘live’ bilder om ni vill.


Köper du båda bjuder jag på frakten, annars står du för den själv! Mejla mej på mia.m.bengtsson @ gmail.com om du är intresserad!

