>Någon vinterjacka till mej själv lyckades jag ju inte hitta, så jag går omkring med min gamla med söndrigt handtag på blixtlåset – lite bökigt men det fungerar. Hästen däremot, hon ska få nytt vintertäcke innan det blir riktigt kallt! Funderar på att köpa det här till henne.

1099:- hos Hööks

Hon är makalös på att ha sönder sina vintertäcken dock – köpte ett nytt till henne förra vintern som knappt han användas innan hon slitit upp en stor reva längs med ena sidan! Tror dock jag kanske kan laga det med lite lim om jag har tur… Himla djur!
Men det här ser så varmt och gosigt ut, plus att jag tycker det är skitbra med en inbyggd halskrage!

I övrigt om hästarna så har jag lyckats hitta en tjej som vill komma och rida lillhästen, jättekul! Imorgon kommer hon få sej en riktigt utmaning, för den kraken är lika vild och envis som en åsna från vilda västern!
Det var tur att jag kollade efter all utrustning med, för det visar sej att pållens träns har fått fötter! Efter att ha snokat genom hela stallet, källaren och huset gav jag upp, det är bara till att köpa ett nytt!

