>Tidigt imorgonbitti sätter jag mej på tåget till Ystad. Jag och ett gäng kollegor från runt om i Skåne ska dit för att hänga och styla den helt sprillans nya butiken som byggs där nu. Byggnaden i sej ska tudligen vara något i särklass så jag ska ta med mej kameran! Det är väldigt att åka på projekt, massor av galna upptåg med dekoratörskollegor och massor av kreativ energi som man blir galet inspirerad av!
Men, detta betyder att jag försvinner från bloggen ett tag! Onsdag kväll är jag tillbaka, men under tiden tipsar jag om min lillasysters blog på Improve me! Den är full av mode; både märke och budget, skvaller, tips, skönhetssnack osv! Kan säkert provocera vissa personer, men om vi inte blir lite provocerade ibland blir vi tråkiga trista varelser. 😛

PUSS PÅ DEJ MIN ÄLSKADE LILLASYSTER! OCH FÖR SJUTTON; BÖRJA KOLLA DINA STAVNINGAR! 😛

Niellas

