>Ja, för en tid sen bokade min syster tid till sej själv och mej, och idag var den stora dagen! var sjukt nervös, hade riktiga fjärilar i magen, det är det inte ofta man får nu för tiden när man börjar bli ‘gammal’ , men det gick bra… Eller bra och bra hehe… Tyvärr råkade jag ut för blödningar så jag har ett par blåmärken på läppen, och dessutom fick jag ett stort jättekonstigt blåmärke mellan läpp och näsa – som dock har lugnat sej nu. Den trevliga damen (har tyvärr glömt hennes namn) som tog hand om mej var väldigt förvånad, under de 13 år hon jobbat med Juvéderm har hon aldrig varit med om en sån reaktion som min! Typiskt mej att vara speciell så, blöda en massa och få skumma blåmärken. Innan det svullnade upp för mycket han jag dock se en väldigt fin kurva på läppen och jag är säker på att jag kommer vara toppen nöjd när svullnaden lagt sej!

Exempel bilder på Juvéderm behandlingar på läppar
Bilder på MINA läppar kommer – om jag orkar koppla om alla sladdar på datorn! Vilket förresten är anledningen till att jag är så dålig på att lägga upp IRL bilder – har för lite uttag på datorn så varenda gång jag ska koppla in min kamera måste jag koppla ur tangentbordet!

Hur som helst, det gjorde inte ont – man får lokalbedövning först som knappt känns, sen finns det bedövning i själva fillern också. Tycket att det var otäckt med tanken på den långa nålen som skulle stickas in flera gånger i läppen men som sagt så kändes det knappt, och ont gjorde det verkligen inte. Stack till någon gång lite. Eller så kanske det bara är jag som är en ‘bad-ass’, hon var trots allt rätt imponerad av, som hon kallade det, mina ”nerver av stål”

Om det är någon som undrar något om det hela så är det bara att fråga, jag svarar i bloggen!

