>Känns lite overkligt fortfarande men är samtidigt uppfylld av nytänd glädje! Härligt!
Eftersom lillasyster ska få gifta sej först (det är planerat till nästa sommar) och jag vill att hon ska få ha det året för sej själv, så ligger mitt eget bröllop alltså rätt långt fram i tiden, sommaren 2012 (huh va långt bort det känns när man skriver ut årtalet!). Det gör mej inte så mycket, det ger ju mej lång tid att planera och förbereda och spara plus att jag kan lära mej mycket från lillaysters… eh, ja erfarenheter! Haha, ja, jo jag menar väl misstag men vi får hoppas att det inte bir några sådana!
Eftersom att väntan kommer bli lite mer än två år känner jag att jag vill ha en maffig förlovningsring, med stenar (alliansring heter det kanske då?) så är vi på jakt och jag har funderat så på vad jag vill ha för något! Ingenting har känts sådär perfekt när jag surfat runt förrän jag fick infallet att söka på antika ringar!
Visst är dom väl vackra? Funderar på om det är så smart att välja så ornamenterade och specifika ringar, tänk om man ändrar smak efter ett antal år…? Vad tror ni?


