>Gud va roligt, för ett tag sedan skickade jag ett mail till Nordljus Home och tipsade om Bellarina sjalarna som finns hos Amy på Fitts and Co! Och dom ska ta in dom,. snart får dom en laddning! Så se till att hålla ett öga på deras webshop när sjalarna dyker upp!
Själv tycker jag att Nordljus är toppen, jättefina inrednings artiklar och superfina smycken som dom dessutom alltid har fri frakt på! Jag har alltid fått snabba leveranser och det känns tryggt att handla hos dom.

I övrigt så fick jag mejl igår om att ett par fina KOS är på väg till mej! 😉
Amy (Fitts & Co) vet verkligen vad service vill säga – hon brydde sej om att informera mej om att hon hade 20% erbjudande på KOS, vilket inte syntes i webshopen. Hon var då villig att sända en separat invoice via paypal till mej med rabatten avdragen på summan. Tyvärr funkar inte mitt paypal konto som det ska, men då gick hon in och sänkte priset i själva webshopen istället åt mej, och satte mitt par åt sidan direkt – EFTER att hon gett mej ingående beskrivning av storleken! Fantastsikt gott betyg till Amy!

