>…Vill ni hjälpa mej?
Jag tänkte göra en kraftsamling här på bloggen och engagera mej mer i den, för att försöka göra den bättre. För att lyckas med det behöver jag er, och er feedback! Kommentera gärna med era åsikter, och om ni har andra ideer!

KappAhl

Som bekant jobbar jag ju i KappAhl som dekoratör, och jag känner rent spontant att det är där jag hade kunnat bygga på mest, men är ni intresserade? Personligen tycker jag KappAhl har oförtjänt dåligt rykte som ‘tantaffär’ och jag vill gärna ändra på det! Mina idéer är foljande;

  • Outfit tips baserade på minst ett KappAhl plagg, ca 1 gång i veckan.
  • Foto på nyinkomna fina saker, som inte kommer ut på hemsidan.
  • Foto på mina byster och dockor för outfit inspiration.
  • Styling tips – hänger ihop med dockorna kanske?

Skulle ni vilja veta mer om vardagslivet på KappAhl? Om hur det är att jobba i butik, och stå på andra sidan disken? Eller vill ni ha frågestunder om KappAhl eller butiker i största allmänhet – typ som vilka rättigheter man har som kund, vilka skyldigheter, vad man ska göra om man blivit illa behandlad osv.

Övrigt

Jag är inte så duktig på att fota dagens outfit, mest för att jag är så nojjig och vill få fina bilder (har fotograferat som hobby i många år och när jag gick i skolan) men ni kanske ursäkta bilder som inte är undersköna?

  • Bli bättre på Dagens outfit
  • Stylingtips – förslag och idéer på hur man kan style på oliak sätt? Stylingutmaning kanske, en gång i veckan eller så, så får någon utmana med ett plagg eller en accessoar så ger jag olika förslag på vad man kan göra med plagget?
  • Inredning – vill ni se fler bilder av mitt hem?

Alla idéer och förslag är välkomna!

