>Lite ny outfit på bloggen för att fira årets sista dag! Den har jag beställt/köpt av en jätteduktig tysk tjej, som du kan besöka på ginkgografix.de

Tyvärr blir det ingen baluns för mej det här året, vilket jag är rätt så besviken på, men det var alltför många saker som inte klaffade, och alltför många förseningar. H&M klänningarna hann inte komma – fast Nelly klänningen kom och den var så himla fin, precis som jag hade önskat! Ska ha den på i alla fall, även fast det blir hemma romantik bara tror jag. Men, jag hann inte fixa skor som passade till; det är ju mycket som sk avara perfekt! Faktum är att det bara är rätt nyligen jag har lärt mej, eller insett , att jag faktiskt klarar av att gå en hel kväll i rätt höga klackar, så jag äger en väldigt blygsam samling festskor just nu.

Jag vill i alla fall önska alla en härlig Nyårs Afton och ett hoppfullt och utmanande nytt år!

