>Hejsan, vad trevligt att se dej här!
Jag är Ida, en sprallig 19åring på jakt efter äventyr och upplevelser.
Även fast jag börjar få silver på mulen är jag väldigt pigg och aktiv.
Jag gillar att galoppera i skogen och umgås med vänner är ett stort intresse.
Jag är en väldigt sensuell tjej, och jag säger inte nej till lite rajtan tajtan bakom buskarna om du är sugen, hingst, valack eller sto! Jag är varken kräsen eller ytlig, vem som helst går bra!

Jag bor tillsammans med min halvsyster, som har ett stort kulinariskt intresse – hon hittar de bästa gräsplättarna och spårar upp de godaste äppelträden! Hon är även duktig på kampsport – det är garanterat hundfritt i våra hagar!
Min lägehet är stor och rymlig, och min personal är duktig på att byta spån och halm, så det är fräsht till mej och eventuella sängkamrater!

Hör av dej nu om du vill ha lite mer spänning i tillvaron!

Säger Au Revoir med en bild på mej själv i mitt snyggaste raffset. Grrrr!
Hoppas vi ses snart!
