>Är hemma från jobet idag med… Det börjar bli riktigt tråkigt. Hade Oprah på i bakgrunden på tv just, en efter ett crescendo av häftigt skrikande fick det bli kanalbyte till dom där sexiga läkarna som sitter i en panel och snackar om sjukdomar. The Dr’s. Idag handlar det om ”androgent håravfall”. Alltså stackars kvinnofolk som blir skalliga och gråter. Jag hade nog också gråtit om jag blev skallig.
Det här är ett blogginlägg av sällan skådad brist på seriösitet. Orkar inte hålla fasaden av intelligens uppe längre. Idag är jag bara grymt uttråkad, och så shoppingsugen att det börjar bli jobbigt. Är jag beroende? Är jag en shoppaholic till och med…?
Gör inget, så länge pengarna inte tar slut!

Onödiga fakta för er som inte kunde sitta hemma å glo med de sista resterna av influensa – kanal tre har bytt sin logo – istället för en cirkel är det ett tjockt streck under trean. Och SVT har bytt studio på Rapport. Jag tyckte den va skitful, men det e ju tur att dom äntligen har brytt sej om att byta vädergrafiken, för den gamla var ännu fulare än den nya studion är!

PUSS!

