>Efter en bild på Malanemi när hon provade en supernice HD klänning trillade jag in på hemsidan och njöt lite av kollektionen. Dessa bilder är från Essentials kollektion.


Det var denna klänning Malanemi provade inne på Sköna Clara i sin blogg. Tycker att den är helt underbar, och ska försöka söka rätt på den här i hemstaden. Jag älskar tunn trikå/jersey, även om det är trist att det brukar noppa sej en del rätt fort.


Den här outfiten tycker jag är helt ljuvlig- det är höstigt men LJUST! Jag är så trött på allt svart, rakt och enkelt som man ser i alla bloggar! Jag kommer nog försöka kopiera den i alla fall! 🙂

Det är inte utan att man blir sugen på ett par Docs när man ser bilden… Var just på väg att säga att jag aldrig haft ett par, men ett vagt minne… Jo det har jag! Ett par blå när jag gick i högstadiet! Tänk, det hade jag helt glömt!

