>Här sitter jag hemma, med en präktig förkylning. Dötrist! Ingen influensa verkar det som då, har inte direkt någon feber som tur är. Bäst att det det säkra framför det osäkra och vara hemma – jag har gjort mistaget för att jobba när jag varit förkyld och det slutade med att jag fick vara hemma i en och en halv vecka istället för att jag blev supersjuk istället när jag borde vilat! Så ta mitt råd och stanna hellre hemma ett par dagar om du e krasslig än att pressa dej själv på jobbet!

Just nu på KappAhl är det jeans kampanj! KappAhl har verkligen hottat upp sej när det gäller jeans och det finns många riktigt snygga modeller – när det kommer till jeans (och byxor överlag) rekomenderar jag dock att man tar sej tiden att pröva ordentligt. Alla jeans passar inte alla kroppar, och personalen på butiken kommer ge dej ärlig feedback (hoppas jag!).

Behöver du köpa nya byxor, boka in det i kalenden, för det måste som sagt få lov att ta tid – ta med dej många olika par in i provrummet för att hitta just den modellen som kläder dej bäst. Häng inte upp dej på storleken – själv har jag just köpt nya Kappahl jeans i storlek 40, trots att jag brukar ha 38 – våra jeans kan vara lite trånga över höften om du har rejäla höftben som jag har. Så här ser dom ut – dom är lite mer gula i tonen än vad som syns på bilden.

