>Fy sören, det blir bara sämre och sämre – har just duschat och tänkt ta mej till Kometen (vilket i övrigt är världens gulligaste namn på en liten ICA butik tycker jag) men fan, jag blev så trött och varm att jag bara gav upp – nä, min käre karl får äta middag utan de där ingredienserna som fattas, och jag får vara utan godispåsen som skulle trösta mej nu när jag är så ynklig. Jäkla skit.

Annars fick jag i alla fall min klänning från Mango idag – skickade ju tillbaka den förra – den va pyttepytteliten – Large sitter som en smäck däremot! *glad* Synd att jag inte kan använda den på en vecka haha! (om jag hade varit på jobb så är det jeans och svart topp som gäller i två veckor)

Jag öppnade bloggen nu egentligen för att skriva om min åldersnoja så jag kanske skulle ägna mej åt det i stället för att orera om allt annat. *jag kanske har feber…?*

Kollegor, kompisar och familj tycker att jag är dölöjlig som har noja ‘så tidigt’ som dom uttrycker det. Jag har aldrig brytt mej så mycket förr, men fan, efter 25 känns det jobbigt. Vänta tills du fyller 30 säger folk, då ska du få känna på noja! Men satan heller, jag tänker inte bli 30! 25 går bra, resten av livet!
Nu är det i alla fall snart dags igen – fyller 26 den tredje Oktober, och trots att jag absolut inte hade velat gå tillbaka i tiden så är siffran skrämmande. Det dumma är att det är ju bara en siffra – det är inget som definerar den jag är. Läste ett fantastiskt citat i Elles intervju med Drew Barrymore ”Ju äldre jag blir, desto bättre blir jag. Ålderstecken är ingenting i jämförelse med visdomen i mitt huvud och hjärta” Tycker att det är så fint, och framför allt just det: vist. Aldrig att jag vill bli tonåring igen – jag måste bara försöka njuta mer av den tid jag har, leva utan att oroa mej, vara tacksam, utan att dämpa min livsglädje över något så futtigt som en siffra. En dokumentation över hur länge jag har levt. Det ska ju firas, födelsedagen skall ju firas, eller hur? Fira att jag finns till – alla människors rättighet till egoism är rättfärdigad, just den dagen.

…Fast jag blev väldigt nöjd senast vi var ute och gjorde stan – lillasyster gick rakt in på Kardinal men jag, jag blev leggad! ;P

Från utgången då jag blev leggad – jag och min härliga bojfrän – på piratskeppet Harmony. Och hey, guess what, det där är inte min hårfärg längre!!!
