>Quiz för skojs skull…

12 HAR DU:
* Ett förhållande: Ja
* En bästa vän: Ja
* Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
* Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
* Kysst någon och sedan ångrat dig: Tyvärr ja
* Några smycken som kostat över 1000 kr: Mina Sabo smycken sammanlagt kommer upp och över summan, men ett enskilt? Nej
* Några husdjur: Två kisar, och en häst!
* Hamnat på polisstation:

11 DAGENS:
* Klädsel: Blanka tights, vit klänning, stora burriga sjalar i brunt och guld, flätat läderskärp och gladiator sandaler till min nya fransväska!
* Hår: Rufsigt som satan och satt i en trasslig knut uppe på skulten
* Låt: Slave to love – Roxy Music
* Vill ha: Odd Molly’s UndressC
* Sjukaste: Vädret! Det har gått mellan ösregn, solsken, skurar, mer ösregn, mer solsken, stormbyar, solsken, ösregn, åska, mulet, skurar, solsken osv.
* Saknad: semestern!
* Köp: En jättehärlig sjal från Vila i hallon och blåbärsfärger! Och jättevackra blekrosa rosor!
* Godis: Nada, går på diet – men en liiiten liten mördegskaka blev det!
* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: Att jag inte kan lära mej att inte gå och lägga mej med vått hår? *håret står att alla håll som går och är fullt av svintoliknande partier*

10 FÖRSTA:
* Bästa kompis: Lotta
* Husdjur: Bamse – min stora svarta vädurskanin!
* Semester: Turkiet
* Jobb: Hos pappa på tryckeriet. Sög arsle, så tråkigt!
* Köpta skiva: Haha, Ace of Base! Happy Nation hette nog den skivan!
* Piercing: Öronen

10 SENASTE:
* Peronen som ringde dig: Telefonsäljare – svarade INTE.
* Personen som du ringde: Ralf
*Personen du sa ‘jag älskar dig’ till: Ralf
* Bilfärd: Hem från stallet antagligen
* Filmen du såg: Midnight Bayou
* Gången du grät: Väldigt längesedan faktiskt.
* Måltiden: Röra på ägg, tonfisk, majo, dill och sal toch peppar. LCHF my friends.

9 SKULLE DU:
* Våga hoppa fallskärm: NEJ! För några år sen skulel det varit ja!
* Våga hoppa bungyjump: Jaaa… Kanske.
* Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Absolut.
* Kalla dig själv lycklig: Faktiskt ja.
* Hellre ta bilden än vara med på den: Är bättre på att ta den än att vara med på den. Men det är lite trist att aldrig vara med på bilderna.
* Kunna gråta över en kille: Been there, done that.
* Kunna gråta över en tjej: Igen, been there, done that. Kan bli riktigt bölig när jag sätter den sidan till.
* Ljuga för någon: Ja
* Kunna springa 50mil: Nae, jag hade nog dött halvvägs!

8 VAD:
* Gör du just nu: Ska egentligen städa men… 😉
* Ska du göra imorgon: Jobbar sent, och ska hem till lite rosé och romantik på kvällen e tanken!
* Säger du till dig själv när allt känns svårt: Tänker igenom situationen logiskt och försöker reda ut mina känslot och tankar. Och kräker av mej för någon nära.
* Har du med dig in på bion: Gott & Blandat och en ramlösa
* Är det för färg på dina byxor: Svarta tights
* Är det för väder hos dig just nu: E, just nu är solen framme och det blåser en del.
* Skulle du göra om du vann på lotto: Bygga en egen hästgård från scratch så mina föräldrar kunde sälja sin och flytta till ett mindre hus med förtjänst! Ta tjänstledigt å skaffa körkort! Starta eget företag! Ha ett orginellt fantasi bröllop! Behövs en stooor lottovinst!

7 BLANDAT:

* Är du blyg inför det motsatta könet: Det beror helt på personen – ibland är jag cool som bara den, helt oberörd, andra gånger kan jag rodna som 17 utan att förstå varför ensingång!
* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Jadå
* Luvtröjor: Hemmamys och stallplagg only.
* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: Bygger fortfarande min tatuering – eller snarare ritar den. Är rysligt nöjd so far. Har väntat 10 år på att den perfekta idéen skulel uppenbara sej, och nu är den här.
* Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Beror på personligheten, inte könet. Kommer bäst överens med personer som har samma syn på saker som jag.

4 VAL:
* Solnedgång eller soluppgång: Uppgång – finns inget så vackert som det.
* Sommar eller vinter: Älskar sommaren
* Vilken ålder har varit bäst hittils: Just nu
* Sova på sida, mage eller rygg: Alla – snor runt som en vilde i sängen på nätterna.

