>Vill se vad det finns för intresse. Helst vill jag byta min underkjol i Powder till en i storlek 2. Har den i 3 nu, och även om jag är bred om höfterna så är det precis att den hänger kvar nu med mitt hull. Jag kommer snart gå ner i vikt igen när jag sätter igång med hårdträningen igen efter semestern och då vet jag att den definitivt inte kommer passa längre.
Vill också eventuellt sälja min Biarritz Summer Top blus i limited edition färgen white – alltså riktigt vit och inte chalk. Den är sååå himla fin, men jag använder den nästan aldrig, har haft den två gånger bara sen jag köpte den i våras så den känns inte som att den hittat hem hos mej riktigt. Nu när jag tog fram den för att fota blev jag lite ängslig och vill nog kanske behålla den, men tänkte se vad det finns för intresse i alla fall…

Den är i storlek 2 (stor i storlek), trycket i nacken står ”strong when strong when weak”. Den är ganska genomskinlig (nacktrycket syns igenom), så antingen är man inte blyg och bär hudfärgad bh, eller så är det linne under som gäller. Den går att knäppa upp helt framtill, har jättefina dolda pärlemorsskimmrande knappar. Den är väldigt arbetad, med små Molly medajonger både fram till och i nacken, samma som på Berry Dress. Den är mycket vid i modellen, ordentligt mer än vad som visas på Odd Mollys egna produktbilder. Den är väldigt fin till smala jeans – själv har jag burit den till riktigt blå fräsht slitna smala jeans och korta jeans shorts, med vårig grön sjal till. Under har jag haft vitt spets linne som har fått titta fram vid bröstet. Har tyvärr inga bilder på när jag bär den, kanske tar nya sen. Eiketten hittade jag innan, sen förla jag den lagom till när jag skulle fota, typiskt mej, är så himla disträ! Nu kan jag inte hitta den igen! Jaja, den dyker väl upp!

Klicka på bilden för stor version.

Endast dessa färger finns redovisade på Odd Mollys hemsida.


Dark Pink och Red

Chalk och Powder

Om du eventuellt är intresserad av antingen att byta kjol (alltså om du har en tvåa och vill byta till en trea, helst i powder men kan överväga andra färger med) eller kanske köpa min Biarritz så får du gärna maila mej på mia_b_artistSNABELAhotmail.com (skriver inte gärna ut snabela som tecken eftersom ‘bots’ på internet söker upp e-mail adresser och sedan lägger till dem i sina spamregister! Tips till alla som undrar! 😉

