>Blev bryskt väckt av telefonen i morse – min kära mor som ringde och kollade så att jag skulle med till Framtid (jätteloppis som e jättebra i stan!), vilket jag helt hade glömt haha! Slängde mej upp ur sängen, på med samma kläder som igår och bara ut och bli upphämtad av lillsyrran som övningskörde.
Älskar att gå på Framtid, det är en helt overkligt stor loppis (ja, enligt mina mått i alla fall) och jag åker dit var chans jag får, även om jag sällan handlar något. Köpte nästan ett gång stolar idag – behöver nya till köket, men jag tror dom är för låga så jag vågade inte slå till. Men det blev en gammal bok med svensk lyrik till Ralf, och ett par sjalar. 15:- totalt gick det på! Helt ok pris, om jag får säga mitt. 😉

Sen cykla jag å hjärtat ner till stranden – och jag som aldrig lär mej har bränt mej fint röd på ryggen.

Det går ju att cykla på mitt skrälle även om växlarna är trasiga, men som sagt, imorgon ska jag till en verkstad och lämna den på reparation.
Älskar verkligen min cykel – min moster var på besök idag och berömde den – jag blev så klart väldigt stolt. 😉 Fast jag får ha den inne i lägenhet – trött på att folk försöker stjäla den.
Ni ser den på bild här till vänster – fast jag har en silverkorg. Ville helst ha en vit men det fanns inte. Tänket kanske köpa en sån där blomgirlang i plast och fästa på korgen – men är det för tantigt eller det är bara gulligt ? Typ lite murgröna eller nått…

Ni såg väl inlägget om den lyxiga Fendicykeln…? Så vacker!

