>Har tagit mitt eget råd och börjat tänka på regn och rusk, såhär i värmebölja och semestertider! Men sån är jag – jag är den som oförhappandes kan börja nynna på bjällerklang mitt i högsommaren.

Det här vackra paraplyet till vänster har fått flytta hem till mej – inköpt från Honey I’m Home och är av märket Lisbeth Dahl. Det kostade 179:- Ville gärna ha tag på det i vitt men det stod icke att finna vid tillfället.
Det är så himla fint! Kommer säkert väcka lite uppmärksamhet nästa gång det regnar!
Jag har ett vintage paraply som nog har många år på nacken också, ett litet grönt mönstrat, med handtaget i grönt skinn som jag har glömt hoss en kollega! Hoppas hon har det kvar, för det var i oktober jag glömde det haha!

Fina paraplyer från Brollies Galore

Det rosa paraplyet är faktiskt vattentätt, så fint med dom volangerna! Det finns i fler färger på hemsidan. Vet inte om dom leverarar till Sverige men det är ju Storbrittanien så det är ju inte omöjligt!

Gummistövlar från Brandos (ej dom i mitten)

