>Den här lite roliga hitta jag på en Marias blogg!

1. Hur gammal är du om fem år? 30
2.Vem var den sista du träffade? Raffe ♥
3. Hur lång är du? 169 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Du, jag och Dupree.
5. Vem ringde du senast? Raffe ♥
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ”Jag väntar på dej!” till ♥
7. Vad är helgens planer? Jag och ♥ ska hem till våran bästis T.J och sovca över – titta på film, äta onyttig mat, spela Silent Hill 5 (jag tittar på, vågar inet spela själv haha), dricka öl och sånt mysigt! Packar alltid myskläder när vi ska dit, det är riktigt tonårings frosseri haha!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad ärendet är.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? Typ två veckor sen tror jag.
11. Vilken ögonfärg har du? Gråblå.
12. När vaknade du idag? 07.48 Ledig idag, tjoho!
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, när jag bodde hemma på gården så blev ett antal katter adopterade! Vi är riktigt blöthjärtade djurälskare i hela min familj!
14. Vilken är din favoritplats? Sommar i Pålsjö skog – varmt, vackert, och nära till havet. Eller på gården hos mor och far.
15. Vilken plats föredrar du minst? Offentliga toaletter!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning, men förhoppningsvis är jag nöjd i alla fall.
17. Vad skrämde dig som barn? Att min familj skulle skadas tror jag.
18. Vem fick dig att skratta senast?
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär, men vill ha en laptop till surfning och skriva.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? 100% naturbarn baby, inga kläder här!
22. Hur många kuddar har du i sängen? Brukar ha tre men en har försvunnit.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett endaste
24. Har du någon gång spytt på någon? Haha, NEJ!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Ja, folk brukar säga att jag är 50/50. Jag är väldigt social på jobbet (svårt att jobba i butik annars) men hemma är jag väldig tmycket en ensam varg som kräver min egen tid för att må bra.
27. Vilken är din favoritglass? Gammeldags nougat! Med varma hallon och kolasås, mums!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? En miljon är inte så himla mycket pengar längre men om jag vann 10 miljoner skulle jag köpa ett nytt hem till mej och sambon, skaffa körkort, shoppa fint inredning, investera resten.
29. Tycker du om kinamat? Föredrar Thai men visst!
30. Tycker du om kaffe? Nej, avskyr det.
31. Vad dricker du till frukost? Vatten. Kanske med en lite c-vitaminbrus.
32. Sover du på någon särskild sida? Står man framför våra sängar så är min på vänster sida, närmst dörren.
33. Kan du spela poker? Haha, inte enligt andras bedömning!
34. Tycker du om att mysa? Är mysdrottningen nr 1.
35. Är du en beroendemänniska? Beroende av socker ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, men nästan – mamma fylle rår dagen innan mej!
37. Vill du ha barn? Nej – man ska aldrig säga aldrig men som jag känne rnu så vill jag inte det.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på var! Är rädd för havet utomlands sen jag blev bränd av en rejäl brännmanet! Riktigt otäckt! Hemma älskar jag stranden och havet!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och inredning.
42. Äger du dyra smycken? Dyrt kan jag nog inte påstå. Jag väljer efter dess skönhet, inte dess pris.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tacos!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min kollega Sanna, hon är helt underbar!
46. Välj ett ärr på din kropp? Hakan – har två från olika ”flygturer” när jag var liten.
47. Vad har du för ringsignal? En koltrast som kvittrar!
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Hade ett par babyskor innan jag flyttade hemifrån men dom fick mamma nog behåll.
49. Flirtar du mycket? Jag tycker inte det.
50. Vart togs din profilbild? I vardagsrummet.
51. Kan du byta olja på bilen? Jag kan byta olja på min moped!
52. Har du fått fortkörningsböter? Hehe, svårt att få är man max kan köra 45 km!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Confessor – Terry Goodkind (min hemliga last – fantastyböcker!)
54. Läser du dagstidningen? Läser Metro och City på väg till jobbet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Vecko tidning nej, magazine ja – Sköna Hem, Plaza Interiör och Elle interiör.
56. Dansar du i bilen? Haha, nej!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar inte på radio, men tittar på Vakna med the Voice på Femman.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skrev på mina räkningar att dom va betalda.
59. När var du i kyrkan senast? När ♥s kusin gifte sej.
60. Är du nöjd med din kropp? Inte så värst just nu!
61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Nej, lever i synd, och det vet man aldrig!
62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: ♥ – T.J
63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu? Sanna och Tessan haha!
64. Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? Jajjamännsan.
65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? Fann honom för över åtta år sen.
66. Vilka 4 personer utmanar du : Den som vill göra detta!

