>
Fick paket från H&M idag och jag blev ursinnig! Det söta blå pyjamas setet jag beställde, som tog slut så snabbt? Jag va så glad att jag kommer över det… Visar sej att det är annullerat från leverantören! Men va bra att dom kunde meddela det direkt, jag har ju gått och längtat efter det, blev så arg att jag gick raka vägen in på Juniform och beställde en blått Odd Molly linne istället haha! Usch, det är farligt när jag blir arg/besviken, jag tröstar mej med shopping!

Men jaja, det där med annullering känner jag till sen tidigare – det händer oss på KappAhl ibland också – i allmänhet blir en vara annullerad pga av bristande kvalitet, det vill säga att leverantören har producerat en undermålig vara, och då väljer man att inte ta in varan alls, eftersom att vi vill erbjuda kunden en vara av god kvalitet så klart! Bara himla frustrerande när man beställt något på postorder och inte fått några besked om att man inte kommer att få varan förrän man får lappen i paketet.

Imorgon är det Kristi Himmelfärdsdag, röd dag alltså och jag är ledig, vilket är skönt, men tyvärr måste jag jobba på Fredag. Kärestans jobb har tagit en klämdag då så han är ledig den boven. Själv ska man alltså slita på jobb och sätta upp ballonger och skyltar – det blir nämligen ett superbra erbjudande på alla KappAhl då! Dessutom en massa saker jag ligger back med som jag ska fixa, för jag ska bli inspekterad av regionscheferna på Tisdag nästa vecka, så nu jäklar gäller det att rycka upp sej!

Greys Anatomy ikväll! 😀
