>Har precis fräshat upp lite i vardagsrummet, njuter nu av ett glas vin innan middagen, mitt hjärta och jag ska se Wilde kl. 20.00 på kanal 8.
Plockade lite kvistar från syrén busken som är helt enorm ute i trädgården – svärfar ska komma ut när den blommat klart och beskära den – även om den är väldigt vacker så blockerar den solen väldigt mycket. Det kan bli så att den inte blommar nästa år, men det får vi väl leva med, annars kommer den bli gigantisk till slut!

Mycket IKEA hos mej, det är ju så billigt! Bokhyllorna med luckor är Bestå, som jag talat om tidigare.

Silverljusstakarna Skimmer, också IKEA, liksom taklampan som skall bytas ut mot Glänsa i vitt. Kaninlampan beställde jag från Miss Juniversum.
Fåtöljen Ektorp skymtar i bild, med fotpall så att den kan tjänstgöra som schäslong när andan faller på, soffa Ekskog, gungstol Lillberg, allt IKEA.
Lyktor i hörnet Eva Solo, bordet är arvegods – min mormors far var en fantastisk snickare. Tillbringaren med blommor är från Sia.

I fönstret ser man våra två kisar, Kir och Dimma. Vi brukar aldrig ha persiennerna nere, utan har fyra gardinlängder istället som vi drar för som draperi när vi vill ha insyns skyddat! Ni kanske har märkt att bakre delen av rummet inte visas haha! det är för att våra datorer står i en himla oordning där, så inga bilder på det förrän vi fått det nya skrivbordet! 🙂

