>På tal om Feet Fairies – vilket leder tankarna till att gå ut och festa – den här klänningen från Paris, Kate and I hänger orörd i garderoben ännu, väntandes på en omgång ute och ett strykjärn haha! Förstår inte hur någon som är så himla noga med strykning på jobb kan vara utan ett hemma! Den är väldans söt i alla fall, den gick verkligen hem hos min sambo som gav den ett, ahem, ‘bra’ betyg! Den kräver en bränna dock, så jag får väl börja jobba på den! Jag är för lat för att gå och sola bara! Önskar att det var varmare ute så man kunde ligga i trädgården istället för att pressa i ett solarium. Det är ju lite billigare också!

Inköpt på MQ, 499:-

Idag och igår var på hos en kollega och satte belysning och hängde om lite i hennes butik, det blev lite shopping också i köpcentrat butiken ligger i. Grå tights från Gina Tricot och gladiatorsandaler i två kulörer från trogna gammla SkoPunkten! Ack, vad skulle vi fattiglappar göra utan dej? Sandalerna verkar faktiskt vara i skinn, har inte kollat så noga men det känns så. 349:- styck, och ena paret för halva priset, tycker det är helt ok pris!
De grå tightsen har jag tänkt ha till min vita sommarklänning, och en tunika jag köpt på KappAhl, som tyvärr inte är med på hemsidan, och som jag inte orkar knäppa en bild på just nu, så håll till godo. Har inte bestämt mej för om jag ska behålla den riktigt än dock.


Sandaler 349:- Skopunkten, Tights 99:- Gina Tricot

