>Det här med garderober. Jag har ju tjatat om en klädställning, har fortfarande inte gett upp hoppet om att hitta en

sådan, för i det långa loppet kommer jag ändå att behöva en, men jag har bestämt mej för att det kan vara en idée att göra om lite i den befintliga garderoben, som förutom att den är allmänt skitful dessutom är så fruktansvärt opraktiskt utformad, det måste vara en man som gjort den haha!

Det är ett eget litet rum som har all potential till att bli ett fint litet mini-dressingroom men först måste jag riva ut det enkla hyllplanet och de två stängerna där inne (ja, det är allt där är inne, jättedumt, så himla mycket plats att uttnytja!) Så nu har jag börjat planera, men jag tar gärna emot tips om vad som kan vara fint! Det ska vara ljust och ombonat önskar jag mej!

Det här ska jag försöka tänka på när jag har mätt upp och ska börja skissa:
  • Stång för långa hängande plagg
  • Stång för kortare hängande plagg
  • Hyllor med plats för vik
  • Hyllor högre upp för säsångsvaror, typ bad osv
  • Hyllor med plats för lådor till tex sjalar osv
  • En mindre tvättkorg? Byter ofta om inne i garderoben
  • Sko förvaring (katterna kissar i skorna om vi låter dom stå framme)
  • Förvaring till bijouterier, accesoarer, band, skärp etc
Här är lite inspiration…

