>Jag älskar online shopping! Har besällt hem en ny söt Odd Molly blus, och idag kunde jag äntligen hämta ut min Noa Noa kjol som va himla supersöt, är jätteglad! Det tog alldeles för lång tid att få den, beställde 18 April, och med tanke på att jag betalade den direkt så har jag varit något grining, men fick ett e-mail med en ursäkt innan jag hann bli arg på riktigt, så Madame Petite är förlåtna!

I övrigt är det städning på schemat idag. Har fått slängt en massa skräp, köket och vardagsrummet är klart, dessutom kör jag en massa tvätt parallellt! Skönt attt ha sådana dagar ibland när man bara störtröjer hela hemmet!

Det är förresten inte någon som har tips på hur man förvarar stövlar snyggt och praktiskt? Jämt ser man massa fina förvaringar på vanliga skor, men alla stövlar då?!

Nu ska jag städa vidare, och ikväll ska vi grilla hamburgare, mums!

