>Känns som att jag har en liten förkylning i kroppen – trots det strålande vädret har jag känt mej trött och haft en underlig huvudvärk, känns som om jag vore iskall innanför skallen… Låter lite udda va? Hoppas det försvinner till imårron för då ska jag ut med jobbtjejerna! Ska bli superkul!

Har surfat efter Odd Molly nu på dagen, och fann, till min stora glädje, lite bilder på Odd Mollys höst och vinter säsång! Kolla bara! Gå in på Press/media, sen downloads, och välj selection of images så får du upp ett urval bilder från höst och vinter kollektionen! dags att börja spara, alla nedan väcker farligt ha begär! Tur att jag fyller år på hösten haha!

PS hittade även in till den här bloggen, där söta bloggskriverskan modellar i några ljuvliga saker, också från höst och vinter kollektion. Klicka!

