>Hittade en alldeles underbar nätbutik igår, ett himmelrike för shabby chic frälsta och den söta behomromantiska modestilen – fann sidan när jag var på jakt efter Noa Noa online, och köpte en supersöt kjol.

Igår roade jag mej med att städa garderoben. tanken var egentligen att röja i sovrummet men det allmänna kaos mitt hem befinner sej i just nu fick den naturliga följden att det blev garderoben som fick sej en omgång. Två hela sopsäckar med kläder blev det som ska slängas! Jag har varit urdålig på att slänga gammalt som inte används, slitet eller felköp. Nu får dom åka till dom sälla garderoberna i himmlen.
Vår garderob är inbyggd, inget så glamoröst som en stor walk-in-closet tyvärr, vi får inte plats till att klä oss samtidigt, men även om det är ett litet utrymme som är väldigt illa planerat… Så kan jag tycka att jag vill fixa till därinne. Lite nytt golv, måla om väggarna så dom är fräsha, och framförallt bättre förvaring!

Idag står sovrummet i alla fall på agendan, och resten av vardagsrummet, som fick agera slagfält för alla kläder jag släpade in från förrådet och sorterade. Bilder kommer… Om jag blir färdig till det någon gång!


