>Fick ett meddelande på deviantART från en tjej som fått tillstånd att använda mina bilder till sitt forum, hon ville göre en ‘bio’ om mej, och hade svårt att hitta information om mej… Så hon hade detta som förslag om jag inte ville knåpa ihop något själv. Heh…

”Mia Bengtsson is 25 years old, lives in Sweden and loves horses.”

Låter som en trettonåring skrivit det. Om jag ska framstå som en relativt proffesionell illustratör får det allt vara lite mer fancy än så. Som tur e har jag mitt fina tjejgäng online som håller på att gå igenom en lite proffsigare variant till mej just nu. Ska bli intressant att höra deras feedback!

Här är förresten min senaste digitala bild. Tycker jättemycket om färgskalan, även om bilden i sej inte är jättearbetad.
Färdig i december. Jag har alltså inte producerat ett nytt verk på över 3 månader. Aouch. Har två stycken halvfärdiga men ingen motivation alls att slutföra, och några klienter som står på kö, men jag påbörjar inte beställnings jobb förrän klienten gjort en första delbetalning, och det tar lite tid visar det sej…

