>Har bestämt mej för att hålla en svensk version av mitt bloggande, so here it is.
…Lite miljöskadad eller? 90% av mitt internetande pågår på engelska så jag får väl ursäktas. 😉

Som vanligt är jag i inredningstankar idag. Har fått dille på att få tag på en snygg klädställning, helst ska den se lite gammal och sliten ut, vit eller i någon metall är godkänt, eller trä. Bara den känns antik liksom, den här på bilden är helt underbar!
Letande på nätet har hittills bara lett till skitfula ‘nya’ grejor med industri känsla. Inte vad jag är ute efter.
Får inte plats i garderoben… Jag å snubben har hållt på att rumstrera om där inne men det går fan inte. Dumt med en inbyggd liten skitgarderob… hade det inte varit en hyresrätt hade jag slagit ut den jäveln och satt riktiga garderober i sovrummet istället.
I teorin skulle man ju kanske kunnat bygga en själv… I teorin. Jag är lite för bekväm av mej för att lyckas med det konststycket dock!

Letande fortsätter…

